مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-23فناوري

وزیر ارتباطات: قرار است با چین برای اینترنت همکاری کنیم


باید بیشتر نیازمندی مردم را به سمت ارتباطات ثابت و اینترنت خانگی و شبکه محل کار هدایت کنیم / معنی ندارد که در منزل هستید، از گوشی تلفن همراه برای ارتباط استفاده کنید.

- باید بیشتر نیازمندی مردم را به سمت ارتباطات ثابت و اینترنت خانگی و شبکه محل کار هدایت کنیم / معنی ندارد که در منزل هستید، از گوشی تلفن همراه برای ارتباط استفاده کنید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تأیید همکاری با چین در حوزه ICT گفت: توسعه فناوریهای مرتبط با 5G و اینترنت ثابت را با همکاری کشورهایی از جمله چین در دستور کار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عیسی زارع پور امروز در حاشیه برنامه اتصال هزار روستا به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا در توافق ایران و چین همکاری هایی در حوزه فناوری ارتباطات مثل 5G پیش بینی شده است، گفت: بله، ما در همکاری هایی که با کشورهای مختلف از جمله چین داریم، توسعه فناوری های لازم برای هم حوزه 5G و هم کیفیت بخشی ارتباطات ثابت را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: همچنین توسعه حضور پلتفرم های ایرانی در کشورهای همسایه را مد نظر داریم.

ظرفیت های خوبی در کشورهای مختلف وجود دارد و ما می توانیم استفاده کنیم و همکاری های متقابل می تواند منجر به رشد و توسعه صنعت ICT در کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: قرار است با چین برای اینترنت همکاری کنیم

وزیر ارتباطات: قرار است با چین برای اینترنت همکاری کنیم