مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-23ورزشي

پرسپولیس مقابل فولاد فقط زیر توپ می زد / دست نکونام خالی است


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به پرسینگ خوب فولاد تا دقیقه 35 بازی با پرسپولیس، گفت: بازیکنان بزرگ پرسپولیس تحت فشار شدید پرسینگ فولاد فقط زیر توپ می زدند تا خود را از زیر فشار حملات فولاد خارج کنند.

- ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به پرسینگ خوب فولاد تا دقیقه 35 بازی با پرسپولیس، گفت: بازیکنان بزرگ پرسپولیس تحت فشار شدید پرسینگ فولاد فقط زیر توپ می زدند تا خود را از زیر فشار حملات فولاد خارج کنند.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بازی روز گذشته فولاد مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: با فولاد مقابل تیمی بازی می کرد که به جرأت می توانم بگویم بهترین فوتبال روز ایران را بازی می کند و هر تیمی با روحیه ضعیف مقابل پنج دوره قهرمان لیگ برتر حاضر می شود اما فولاد روز گذشته تا دقیقه 35، یک بازی فوق العاده زیبا را به نمایش گذاشت.

فولاد با پرسینگ شدید در تمام نقاط زمین کاری کرد که قهرمان پنج دوره لیگ برتر ایران با وجود داشتن بازیکنانی با کیفیت بسیار بالا مجبور به بازی شد که کمتر از پرسپولیس دیده بودیم.

وی بیان کرد: بازیکنان بزرگ پرسپولیس تحت فشار شدید پرسینگ فولاد فقط زیر توپ می زدند تا خود را از زیر فشار حملات فولاد خارج کنند و چندین بار نیز فشار فولاد در خط دفاع پرسپولیس باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس مقابل فولاد فقط زیر توپ می زد / دست نکونام خالی است

پرسپولیس مقابل فولاد فقط زیر توپ می زد / دست نکونام خالی است