مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-23سياسي

سبک زندگی فاطمی باید گفتمان قالب جامعه باشد


دبیر خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه لازم است سبک زندگی فاطمی گفتمان قالب جامعه باشد، گفت: علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ همچنان شاهد کاستی های فراوان هستیم.

- تینا حاج محمدی دبیر خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه گفت: عزمت وجودی سرور تمام زنان عالم، حضرت زهرا(س) و ابعاد شخصیت وی از لحاظ دینی و معرفتی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی همواره به عنوان الگو معرفی شده است.

در این مسیر الگوسازی پیوسته شعار ما بوده، اما نتوانسته ایم آن را در میان اعضای جامعه فراگیر کنیم؛ برایمان الگوهای بسیاری از طرق مختلف تعریف کرده اند و مشکلات و چنددستگی های زیادی را به بار آورده است.

وی ادامه داد: اما در باب آسیب شناسی اینکه چرا تا کنون نتوانسته ایم به الگویی جامع برسیم عوامل بسیاری اثرگذار بوده و هستند از جمله آن ها، عدم شناخت درست مخاطب کنونی و ملزومات ارتباط گیری با آن است و به گونه ای عمل شده که همواره قشر خاصی را مخاطب خود قرار داده ایم و به مسائل آحاد زنان جامعه نیندیشیده ایم! وی تصریح کرد: از عوامل دیگر، انتخاب روش نامناسب برای تبلیغ، ترویج و اغنا مخاطب حول محور مدنظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی فاطمی باید گفتمان قالب جامعه باشد

سبک زندگی فاطمی باید گفتمان قالب جامعه باشد