مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-23سياسي

تلاش می کنیم موانع برگزاری آزمون وکالت رفع شود


اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: نهاد وکالت مستمراً در تلاش بوده تا از طریق رایزنی و گفت وگو موانع موجود را برطرف کند.

- ، اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با انتشار اطلاعیه ای با تشریح علت تأخیر در انتشار آگهی آزمون وکالت 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، توضیحاتی درباره روند برگزاری این آزمون ارائه داد.

در بخشی از اطلاعیه روابط عمومی اسکودا آمده است داوطلبان گرامی آزمون کارآموزی وکالت اطلاع دارند که برگزاری این آزمون در سال جاری به دلیل ابلاغ آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری دچار موانعی بوده است.

پیش از این رسماً اعلام شده که آیین نامه مورد نظر به دلیل اینکه در موارد متعددی، بر خلاف نص لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری است، از نظر نهاد وکالت قابل اجرا نیست.

با این حال، از آنجا که تلاش ها، خواست و سرنوشت داوطلبان آزمون وکالت همواره برای مدیران نهاد وکالت حائز اهمیت بوده و از آن مهم تر، برگزاری آزمون وکالت جزو اختیارات و تکلیف قانونی نهاد وکالت است، در اجلاسیه اخیر هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری، با هدف رفع موانع برگزاری آزمون، تصمیماتی مصوب و در این باره اطلاع رسانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم موانع برگزاری آزمون وکالت رفع شود

تلاش می کنیم موانع برگزاری آزمون وکالت رفع شود