مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-23بين الملل

حریری فردا موضع نهایی اش درباره انتخابات پارلمانی لبنان را اعلام می کند


دفتر اطلاع رسانی رهبر جریان المستقبل لبنان اعلام کرد که وی فردا(دوشنبه) موضع نهایی اش درباره شرکت در انتخابات پارلمانی را اعلام می کند.

- دفتر اطلاع رسانی رهبر جریان المستقبل لبنان اعلام کرد که وی فردا(دوشنبه) موضع نهایی اش درباره شرکت در انتخابات پارلمانی را اعلام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر اطلاع رسانی سعد حریری، نخست وزیر پیشین لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: حریری فردا(دوشنبه) در سخنرانی زنده تلویزیونی موضعش درباره انتخابات پارلمانی را مشخص خواهد کرد.

ولید جنبلاط، رییس حزب سوسیال ترقی خواه لبنان تلاش کرد حریری را از تصمیمش برای امتناع از نامزدی در انتخابات پارلمانی منصرف کند اما موفق نشد.

پیش از این سعد حریری در نشستی با اعضای فراکسیونش به صورت آشکار و علنی اعلام کرده بود نه شخص خودش و نه جریان متبوعش قصد شرکت در انتخابات پارلمانی مه آتی را ندارد.

برخی نمایندگان فراکسیون المستقبل اعلام کردند در صورتی که چنین تصمیمی گرفته شود، با آن مخالفت خواهند کرد، برخی دیگر نسبت به آن ابراز نگرانی و تاکید کردند حریری باید در این انتخابات شرکت کند زیرا حریری بر این مساله تاکید کرده بود و بازگشتی از آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری فردا موضع نهایی اش درباره انتخابات پارلمانی لبنان را اعلام می کند

حریری فردا موضع نهایی اش درباره انتخابات پارلمانی لبنان را اعلام می کند