مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-23سياسي

زمزمه های حذف ارز 4200 تومانی باعث کمیاب شدن نهاده های دامی و کشاورزی شده است


عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس گفت: زمزمه حذف ارز 4200 تومانی موجب شده نهاده های ضروری کشاورزی کمیاب شود و تداوم این روند، دلیلی بر چندین برابر شدن قیمت ها و تورم افسارگسیخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور، با تبریک میلاد با سعادت صدیقه کبری زهرای اطهر سلام الله علیها و امام عظیم الشأن، اظهار داشت: در ابتدا از دستگاه محترم دیپلماسی در دولت جدید برای ارتباطات گسترده با کشورهای همسایه از جمله دیدار با پوتین تقدیر و تشکر می کنم.

وزارت امور خارجه ضمن تلاش جدی برای رفع تحریم ها در وین باید این پیام را در جهان مخابره کنند؛ جهان تنها چند کشور مستکبر غربی نیست.

وی ادامه داد: کشورهای دیگر از جمله همسایگان ما، ظرفیتی بزرگ برای افزایش مبادلات اقتصادی هستند و با تاکید بر شعار اصلی نه شرقی و نه  غربی و لزوم حفظ استقلال کشور یاد آور می شوم عقد قرار دادها دولت ایران و سایر دولت ها از جمله روسیه و چین طبق اصل 77 قانون اساسی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، اما تاکنون مجلس از جزییات توافقات خبر ندارد.

 نماینده لامرد و مهردر مجلس شورای افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان موضوع مهم دیگری است که دیدارهای مردمی؛ بازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه های حذف ارز 4200 تومانی باعث کمیاب شدن نهاده های دامی و کشاورزی شده است

زمزمه های حذف ارز 4200 تومانی باعث کمیاب شدن نهاده های دامی و کشاورزی شده است