مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-23سياسي

تقدیر از بانوان جهادگر جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان


از بانوان جهادگر جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در خجسته سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان تقدیر شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان از بانوان جهادگر جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در خجسته سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- عباس صفدری، رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: امروز می توان با بهره گیری از اعمال و رفتار و شخصیت حضرت زهرا (س) به سرچشمه خوبی ها رسید چرا که آموزنده ترین و غنی ترین فضیلت های انسانی را می توان در وجود این بانوی بزرگ اسلام یافت.

رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: مسئله بسیار مهمی که امروزه در بسیاری از خانواده ها دیده می شود سبک زندگی و عواطف انسانی حضرت زهرا(س) می باشد که این در اسلام بسیار تاکید شده است.

صفدری تصریح کرد: وجود مقدس حضرت فاطمه ­زهرا(س) به عنوان بزرگترین و برترین زنان دو عالم همه آنچه که از آن وجود مقدس صادر شده است، برای ما حجت و الگو است.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین نقش های بانوان در عرصه های مختلف، تلاش جهادی در زمینه اقتصادی، بُعد خانواده و در نقش مادری و همسری آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از بانوان جهادگر جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

تقدیر از بانوان جهادگر جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان