مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-23حوادث

دستگیری یک شرور سابقه دار در نظرآباد


 فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری شروری که با قدرت نمایی باعث بی نظمی و اخلال در امنیت عمومی شهر نظرآباد شده بود، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی ایجاد بی نظمی و رعب و وحشت توسط یک شرور سابقه دار در سطح شهر نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی پس از هماهنگی قضایی، شرور مورد نظر را شناسایی وطی عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند گفت: در بازرسی از محل دستگیری این فرد مخل نظم و امنیت چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ اسدالهی در ادامه بیان کرد: این شرور سابقه دار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و برخورد با برهم زنندگان آسایش و آرامش مردم با جدیت در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک شرور سابقه دار در نظرآباد

دستگیری یک شرور سابقه دار در نظرآباد