مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-23سياسي

راه اندازی اردوگاه «راهیان نور» دانش آموزی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش رفسنجان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: رفسنجان دیار فاتحان اروند و شهدای گران قدری است که نام آنها بر تارک تاریخ می درخشد و سردار سلیمانی بارها از آنها خاطره گفت و یاد و نام آنها را گرامی داشت.

وی گفت: در ممکلتی که تاکنون بیش از 240 هزار شهید تقدیم نظام مقدس شده و با خون به این نقطه رسانده شده و این نظامی که امروز در اختیار ما قرار گرفته با فداکاری و با اینکه بچه های ما در سال 64 در چنین روزهایی بدن هایشان یخ می زد و در اروند آسمانی شدند و اجساد مطهرشان هم برنگشت، این مسؤولیت ها اگر تلاش و کوشش باشد تبریک دارد اما اگر زحمت و مشقت باشد تأسف بار است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش وقت نمی شناسد و بار آموزش و پرورش و با آمدن ساعت 7 و نیم تا دو و نیم به منزل نخواهد رسید، افزود: آموزش و پرورش نیاز به 17، 18 ساعت کار دارد که مجموعه بسیار عظیم نسل نوجوان و جوان و نوآموز ما را تربیت کند.

رضایی خاطرنشان کرد: رفسنجان یکی از مناطقی است که از نظر شرایط اقتصادی نعمت های فراوانی دارد و از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در این شهرستان باید استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اردوگاه «راهیان نور» دانش آموزی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرمان

راه اندازی اردوگاه «راهیان نور» دانش آموزی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرمان