مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-23اجتماعي

گردنه خوش ییلاق شاهرود بازگشایی شد


با تلاش سازمان راهداری و نیروهای امدادی مسیر شاهرود-آزادشهر از طریق گردنه خوش ییلاق که به دلیل بارش برف مسدود شده بود مجددا بازگشایی شد.

- ، با بیان اینکه یکی از سه محور مسدود شده استان سمنان به دلیل بارش برف بازگشایی شد، ابراز داشت: محور شاهرود آزادشهر از طریق گردنه خوش ییلاق با تلاش راداری و نیروهای امدادی مجدداً بازگشایی شد.

وی بیان کرد: مسیر شاهرود به سمت آزادشهر از مسیر چاشنی را روز گذشته بازگشایی شده بود اما به دلیل درخواست پلیس راه استان گلستان این مسیر موقتاً مسدود تا اینکه نزدیک زهره یکشنبه کاملاً بازگشایی شد رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تردد در این محور همچنان نیازمند به تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ است افزود: خودروها برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر استان سمنان نیاز به تجهیزات زمستانی زنجیر چرخ هستند و اطمینان از دارا بودن سوخت کافی و همچنین سلامت خودرو و بخاری آن الزامی است.

کبیری با بیان اینکه همچنان دو محور دیگر در استان سمنان به دلیل شدت بارش برف مسدود است، گفت: محورهای شهمیرزاد به کیاسر و همچنین شاهرود به گرگان از طریق توسکستان همچنان مسدود بوده و نیروهای راهداری در حال گشایش مسیر هستند لذا تردد تا اطلاع ثانوی در این محور امکان پذیر نیست همچنین مردم از تردد غیر ضروری در محورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه خوش ییلاق شاهرود بازگشایی شد

گردنه خوش ییلاق شاهرود بازگشایی شد