مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-23ورزشي

چوخه کاران تربت جامی بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند


رییس انجمن کشتی با چوخه تربت جام گفت: در رده سنی نوجوانان مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور، چوخه کاران تربت جام بر سکوی قهرمانی ایستادند - اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات کشتی با چوخه نوجوانان و جوانان کشور جام فجر گرامیداشت شهید سردار سلیمانی، از سوی انجمن کشتی با چوخه کشور به میزبانی تربت جام برگزار شد.

رییس انجمن کشتی با چوخه تربت جام افزود: این مسابقات که با استقبال خوب شرکت کنندگان از سراسر کشور روبرو شد، 310 چوخه کار طی یک روز در سالن وحدت تربت جام با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، تیم تربت جام در رده نوجوانان مقام اول و تیم های مشهد الف با 19 امتیاز و همدان با 16 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند؛ همچنین در رده جوانان، چوخه کاران تربت جام همچون رده نوجوانان با هدایت پهلوان محمد تیموری ، موفق شدند با کسب 35 امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرده و تیم های مشهد الف با 27 امتیاز در رده دوم و قوچان با 24 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

حسینی همچنین نفرات اول تا سوم اوزان مختلف در رده های سنی نوجوانان و جوانان را به این شرح اعلام کرد: رده سنی نوجوانان وزن 50 کیلوگرم: رامین حسن پور (تربت جام)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوخه کاران تربت جامی بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند

چوخه کاران تربت جامی بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند