مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-23سياسي

ایستادگی میرزا کوچک در مقابل استبداد و استعمار با تأسی از مکتب اهل بیت (ع)


میرزا کوچک جنگلی با بهره گیری از مکتب اهل بیت، مقابل استبداد داخلی و استعمار خارجی ایستاد و روحیه عزت و آزادگی را برای نسل های بعد به یادگار گذاشت.

- ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم قدردانی از دست اندرکاران برگزاری یادواره ی میرزا کوچک و 152 روحانی شهید گیلان در رشت ضمن تبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: امروز عید بزرگ و ارزشمندی برای تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و مقام والای مادران را به همگان یادآوری می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تجربیات حاصل از برگزاری یادواره ی میرزا کوچک جنگلی و 152 روحانی شهید گیلان اندوخته ای گرانبها برای تدارک برنامه های جامع تر است، افزود: باید برای برپایی یک کنگره جهانی مختص سردار جنگل برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اثرات قیام میرزا کوچک در پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: مبارزات سردار جنگل زمینه پیروزی نظام اسلامی بر طاغوت و ستمگران را فراهم کرد و مردم با روحیه مبارزانه خود و با تبعیت از فرمان امام (ره) به سوی استقلال، عزت و آزادی رفتند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: میرزا کوچک جنگلی با بهره گیری از مکتب اهل بیت، مقابل استبداد داخلی و استعمار خارجی ایستاد و روحیه عزت و آزادگی را برای نسل های بعد به یادگار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی میرزا کوچک در مقابل استبداد و استعمار با تأسی از مکتب اهل بیت (ع)

ایستادگی میرزا کوچک در مقابل استبداد و استعمار با تأسی از مکتب اهل بیت (ع)