مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-23سياسي

راه اندازی اردوگاه «راهیان نور» دانش آموزی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اردوگاه سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی برای راهیان نور دانش آموزی در جوار قبر سردار با اعتبار اولیه 100 میلیارد تومان از مصوبات سفر وزیر در استان کرمان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش رفسنجان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: رفسنجان دیار فاتحان اروند و شهدای گران قدری ست که نام آنها بر تارک تاریخ می درخشد و سردار سلیمانی بارها از آنها خاطره گفت و یاد و نام آنها را گرامی داشت.

وی بیان داشت: در ممکلتی که تا کنون بیش از 240 هزار شهید تقدیم نظام مقدس شده و با خون به این نقطه رسانده شده و این نظامی که امروز در اختیار ما قرار گرفته با فداکاری و با اینکه بچه های ما در سال 64 در چنین روزهایی بدن هایشان یخ می زد و در اروند آسمانی شدند و اجساد مطهرشان هم برنگشت، این مسؤولیت ها اگر تلاش و کوشش باشد تبریک دارد اما اگر زحمت و مشقت باشد تأسف بار است.

رضایی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش وقت نمی شناسد و بار آموزش و پرورش و با آمدن ساعت 7 و نیم تا دو و نیم به منزل نخواهد رسید، افزود: آموزش و پرورش نیاز به 17، 18 ساعت کار دارد که مجموعه بسیار عظیم نسل نوجوان و جوان و نوآموز ما را تربیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اردوگاه «راهیان نور» دانش آموزی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرمان

راه اندازی اردوگاه «راهیان نور» دانش آموزی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرمان