موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-23اقتصادي

بازگشت کارخانه های تعطیل شده به چرخه تولید


احیای کارخانه های تعطیل شده و راه اندازی خطوط تولید و بازگشت کارخانه های راکد به چرخه تولید از جمله اقدامات در اولویت وزارت کار در دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از راه های حمایت از تولید ملی و دستیابی به رشد اقتصادی، تقویت و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی است.

بر همین اساس در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بر رفع موانع تولید و حمایت از بنگاه های اقتصادی تاکید بسیار شده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صیانت از نیروهای کار و حمایت از کارفرمایان را از جمله وظایف ذاتی خود می داند و در این راستا، حفظ اشتغال موجود و بقای بنگاههای اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت عبدالملکی ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ احیای کارخانه های تعطیل شده و راه اندازی خط وط تولید را از اقدامات در دستور کار وزارتخانه متبوع خود می داند.

او می گوید: شرایط کارخانه های تعطیل شده به دقت بررسی می شود و با برنامه مشخص آنها را مجددا به چرخه تولید کشور باز می گردانیم.

وزیر کار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سرعت بخشیدن به جهش تولید در کشور می گوید: دولت سیزدهم با عزم جدی پیگیر احیای صنایع تولیدی در سراسر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کارخانه های تعطیل شده به چرخه تولید

بازگشت کارخانه های تعطیل شده به چرخه تولید