مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:382022-01-23سياسي

نماینده مجلس: یک هفت تپه و هپکوی دیگر در قائم شهر در حال وقوع است


نماینده مردم قائم شهر در مجلس با هشدار نسبت به وضعیت صنایع نساجی این شهرستان خطاب به رییس جمهور گفت: یک هفت تپه و یک هپکوی دیگر در مازندران در حال وقوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کیوان مرادیان نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهور گفت: یک هفت تپه دیگر و یک هپکوی دیگر در مازندران در حال وقوع است و بیش از 20 هزار میلیارد تومان سرمایه بیت المال در نساجی قائم شهر در شرف نابودی است.

وی افزود: در سال 88 این کارخانه توسط بانک ملی به سرمایه گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شد و قرار بود سرمایه گذاری 130 میلیون یورویی با 2 هزار شغل در مرحله اول تا سال 90 انجام شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس گفت: 13 سال از آن زمان می گذرد اما نه از 130 میلیون یورو سرمایه گذاری خبری است و نه از 2 هزار شغل.

مرادیان ادامه داد: این کارخانه با کمتر از 400 نفر و با تجهیزات فرسوده و با 400 میلیارد تومان بدهی به بیمه و مالیات و بانک ها و با حمایت ستاد اجرایی و شورای تامین استان و شهرستان در حال فعالیت است.

وی تأکید کرد: قوه قضاییه به این مسأله ورود کند و هیات واگذاری ها نیز مسأله را بررسی و مالکیت این مجموعه را به دست بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: یک هفت تپه و هپکوی دیگر در قائم شهر در حال وقوع است

نماینده مجلس: یک هفت تپه و هپکوی دیگر در قائم شهر در حال وقوع است