مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-23بين الملل

عملیات بزرگ الحشد الشعبی در شرق عراق آغاز شد


الحشد الشعبی عراق از آغاز عملیات گسترده پاکسازی در استان دیالی و بخش هایی از استان های کرکوک و صلاح الدین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با گذشت سه روز از یورش تروریست های داعش به مقر ارتش عراق در منطقه حاوی العظیم در استان دیالی، فرماندهی الحشد الشعبی در این استان امروز (یکشنبه) از آغاز عملیات گسترده برای پاکسازی منطقه و سرکوب تروریست ها خبر داد.

به نوشته وبگاه المعلومه، طالب الموسوی فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان دیالی گفت که این عملیات از چندین محور برای پاکسازی منطقه و جست و جوی دقیق آغاز شده است.

در این عملیات ضمن گسیل گسترده سلاح و تجهیزات به منطقه عملیاتی، تیپ سوم، چهارم و بیستم و تیپ نداء دیالی ، نیرو های ویژه الحشد الشعبی در استان، یگان توپخانه و یگان تخریب شرکت دارند.

الموسوی تأکید کرد که در این عملیات مخفیگاه ها و راه های فرار تروریست های داعش در بخش شرقی و غربی و منطقه خط النعمان تا مصب رود دجله در جنوب دیالی به طور کامل تحت محاصره قرار خواهد گرفت و علی رغم برودت شدید هوا و عوارض جغرافیایی و حرکت کند در جنگل و زمین های پر آب، عملیات ادامه خواهد یافت.

او تأکید کرد که حملات گاه و بیگاه تروریست های داعش علیه نیرو های نظامی و امنیتی، صرفا موجب افزایش عزم و اراده الحشد الشعبی و دیگر نیرو ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بزرگ الحشد الشعبی در شرق عراق آغاز شد

عملیات بزرگ الحشد الشعبی در شرق عراق آغاز شد