مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-23ورزشي

تکلیف باقی مانده پول پرسپولیس در سازمان لیگ چه شد؟


باشگاه پرسپولیس پس از دریافت پول طلب کریستین اوساگونا از سازمان لیگ همچنان مطالباتی در این سازمان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که قرار بود سازمان لیگ فوتبال کشورمان طلب پرسپولیس به کریستین اوساگونا را از باقی مانده پولی که این باشگاه برای تبلیغات محیطی به حساب سازمان لیگ واریز کرده بود پرداخت کند، دو روز قبل کمیته وضعیت فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پنجره پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن این بدهی 96 هزار دلاری به اضافه 5 درصد سود سالیانه بسته شد.

این در شرایطی است که سازمان لیگ هفته گذشته حدود سه میلیارد و 100 میلیون تومان به حساب پرسپولیس واریز کرد تا خود باشگاه پول را به حسابی که اوساگونا اعلام کرده واریز کند.

البته طبق اعلام رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با وجود واریز حدود 101 هزار دلار به حساب این بازیکن، با توجه به شرایط تحریمی علیه کشورمان این پول بازگردانده شد.

باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با کارگزار فعلی اش حدود 42 میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ واریز کرد که البته 33 میلیارد تومان از این واریزی مربوط به سهم این سازمان برای اجرای تبلیغات محیطی توسط خود سرخ پوشان است و با توجه به واریز 3 میلیارد و 100 میلیون تومان برای پرداخت طلب اوساگونا، اکنون پرسپولیسی ها حدود 6 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف باقی مانده پول پرسپولیس در سازمان لیگ چه شد؟

تکلیف باقی مانده پول پرسپولیس در سازمان لیگ چه شد؟