مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-23حوادث

از دستگیری عوامل سنگ پرانی در کمربندی سروستان تا کشف 31 هزار سوخت قاچاق در مرودشت


ظامی شهرستان سروستان از دستگیری 2نفر از مخلان امنیت عمومی که به سمت اتوبوس های حامل مسافر سنگ پرانی می کردند در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، فرمانده نیروی انتظامی سروستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر سنگ پرانی افرادی ناشناس به سمت اتوبوس های حامل مسافر در کمربندی سروستان بلافاصله شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام در دستور فوری این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ آرش بخشایی مطلق افزود: با توجه به حساسیت مـوضوع با تدابیر ویژه و تعامل با دادستان شهرستان، تیم های مجرب از ماموران زبده این فرماندهی تشکیل و با شگردهای های خاص پلیسی به دو جوان 18 ساله مظنون و آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیرشدگان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی مبنی بر پرتاب سنگ به سمت اتوبوس های در حال حرکت اقرار کرده و انگیزه خود از این اقدام را سرگرمی و تفریح اعلام کردند.

  وی افزود: مجرمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

  رییس پلیس سروستان در پایان ضمن بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ماست افزود برخورد با مخلان آسایش و امنیت عمومی بطور جدی ادامه داشته و پلیس با هرکسی که بخواهد با رفتار خود اقدام به تخلف و ایجاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری عوامل سنگ پرانی در کمربندی سروستان تا کشف 31 هزار سوخت قاچاق در مرودشت

از دستگیری عوامل سنگ پرانی در کمربندی سروستان تا کشف 31 هزار سوخت قاچاق در مرودشت