مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-23حوادث

امکانات آتش نشانی در شهرک های صنعتی قزوین ضعیف است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: امکانات زیر ساختی آتش نشانی ها پاسخگوی حوادث نیست و امکانات ما در شهرک های صنعتی ضعیف است.

- با اشاره به وضعیت زیرساختی آتش نشانی در بحران های بزرگ اظهار کرد: با توجه به صنعتی بودن استان قزوین و وجود شهرک های صنعتی متعدد در این استان رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از حریق یک امر اساسی و یک توصیه مؤکد است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اذعان کرد: میزان خسارت حریق بویین زهرا و علت وقوع حادثه هنوز به طور کامل مشخص نیست اما بسیاری از حریق های رخداده به ویژه در شهرک های صنعتی به علت عدم رعایت نکات ایمنی در کار است.

وی گفت: امکانات زیر ساختی آتش نشانی ها پاسخگوی حوادث نیست و امکانات ما در شهرک های صنعتی بسیار ضعیف است اما این مسئله نه تنها در استان قزوین بلکه مشمول بسیاری از استان ها می شود.

این مسئول ضمن اشاره به اجرای قانون ماده 15 در قزوین ابراز کرد: در شرایط وقوع حادثه، آتش نشانی های همجوار برای کمک رسانی در محل حادثه حاضر می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: امکانات آتش نشانی های ما در همه جا به یک میزان وجود ندارد برای مثال ما تعدادی نردبان برای ساختمان های با تعداد طبقات داریم ولی این امکان را در منطقه محمدیه که عموماً ساختمان های بلند دارد نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات آتش نشانی در شهرک های صنعتی قزوین ضعیف است

امکانات آتش نشانی در شهرک های صنعتی قزوین ضعیف است