مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-23اجتماعي

علت گران شدن زندگی در تهران/ ضرورت ایجاد مدیریت واحد شهری


جزیره ای عمل کردن دستگاه ها و سازمان ها و عدم تبعیت از یک مدیریت واحد سبب شد کیفیت زندگی شهروندان در تهران کاهش یابد و از طرفی زندگی در شهر را برای مردم گران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی در چهل و دومین جلسه شورا و پس از ارائه گزارش توسط محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ابتدا روز زن و مادر را به همه مادران و بانوان ایران زمین تبریک می گویم و از گزارش سردار حمیدی تشکر می کنم.

صادقی در ادامه افزود: خیلی از پیشنهاداتی که سردار حمیدی در این گزارش ارایه دادند خیلی  هزینه بردار نیست و این بهانه که به جهت نداشتن منابع نمی شود کاری انجام داد را منتفی می کند و نشان می دهد که بیشتر از منابع ما به هماهنگی های بین بخشی نیازداریم.

وی اضافه کرد: پیشنهادات سردار هم  کارشناسی و قابل استناد است و از جایی است که  محل رجوع است.

   رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند افزود: با این حال من در تعجبم چرا این پیشنهاد های خوب اجرایی و عملیاتی نمی شود، از قوانین بازدارنده و اصلاح ساختار های معیوب و استفاده از ظرفیت های موجود بهره گرفته نمی شود و  به نظر می رسد ما شاهد ولنگاری مدیریتی در شهر تهران هستیم و این جزیره ای عمل کردن دستگاه ها و سازمان ها و عدم تبعیت از یک مدیریت واحد سبب شد کیفیت زندگی شهروندان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت گران شدن زندگی در تهران/ ضرورت ایجاد مدیریت واحد شهری

علت گران شدن زندگی در تهران/ ضرورت ایجاد مدیریت واحد شهری