مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-23سياسي

با اهمال کاران در تدوین لایحه دایمی اساسنامه شرکت پست برخورد کنند


از دستگاه های مسئول می خواهیم با کسانی که در تدوین و ارسال لایحه دایمی اساسنامه شرکت پست به مجلس کوتاهی کردند برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی  در موافقت با گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت وظیفه دارد در زمان مناسب تلاش کند تا قوانین را در موعد مقرر در قالب لایحه به مجلس ارایه کند.

وی با بیان اینکه مجلس وظیفه دارد با کار کارشناسی این قوانین را بررسی کند، اظهار داشت:  مجلس هم با کارشناسی که انجام می دهد باید بتواند سریعتر ریل گذاری لازم را انجام دهد تا هیچ بخشی دچار خمودگی و ایراد نباشد.

بشیری با بیان اینکه ضرورت دارد فرصتی به شرکت پست برای تدوین اساسنامه دایمی آن داده شود، بیان داشت: باید این فرصت را در اختیار شرکت ملی پست بگذاریم  و اساسنامه آزمایشی آن را تایید کنیم تا بتوانند کارهای خود را متناسب با اصل 85 قانون اساسی انجام دهند.

وی تاکید کرد: از دستگاه های مسئول می خواهیم با کسانی که در تدوین و ارسال لایحه دایمی اساسنامه شرکت پست به مجلس کوتاهی کردند برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اهمال کاران در تدوین لایحه دایمی اساسنامه شرکت پست برخورد کنند

با اهمال کاران در تدوین لایحه دایمی اساسنامه شرکت پست برخورد کنند