مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-23سياسي

مخالفت مجلس با دو فوریت طرح جذب نیرو از طریق ادارت تعاون


نمایندگان مجلس با بررسی دو فوریتی طرح الزام بخش های خصوصی در به کارگیری نیرو از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفت کردند.

- ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با 59 رأی موافق، 123 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 206 نماینده حاضر در جلسه با دو فوریت طرح الزام بخش های خصوصی در به کارگیری نیرو از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفت کردند و بنابراین این طرح به صورت عادی رسیدگی می شود.

محمدرضا صباغیان به عنوان طراح این طرح، گفت: برخی از دستگاه ها برای به کارگیری نیرو آزمون برگزار می کنند که کار خوبی است، اما برخی شرکت های خصوصی و به ویژه خصولتی ها هر گونه بخواهند استخدام می کنند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورت تصویب این طرح، کسانی که قصد اشتغال در بخش خصوصی و خصولتی را دارند، به اداره کار معرفی شده و در آنجا ثبت نام می کنند و شرکت ها نیز بعد از استعلام از این اداره ها، آنان را به کار می گیرند.

ثبت نام در اداره کار باعث می شود نوبت و شرایط شغلی و تخصص رعایت شده و از این طریق نظارت بیشتر خواهد شد.

مهرداد گودرزوند در مخالفت با دو فوریت این طرح، گفت: ما نمی توانیم دستگاه های خصوصی را ملزم کنیم تا از طریق ادارات دولتی نیرو استخدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با دو فوریت طرح جذب نیرو از طریق ادارت تعاون

مخالفت مجلس با دو فوریت طرح جذب نیرو از طریق ادارت تعاون