مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-23سياسي

عضو مجلس خبرگان: دست مدافعان سلامت را می بوسم


آیت الله سید علی حسینی اشکوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پوشش بالای واکسیناسیون کرونا در کشور اظهار کرد: در طول دوران کرونا مدافعان سلامت به ویژه کادر بهداشت و درمان زحمات مضاعفی را متحمل شده اند.

وی بابیان اینکه یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت طی ماه های اخیر، تزریق پرشتاب واکسیناسیون کرونا بوده، افزود: میلیون ها نفر در طی یک بازه زمانی کوتاه علیه ویروس کرونا واکسینه شده که طبق اظهارنظر متخصصان امر، این مهم در مدیریت این بیماری بسیار اثرگذار بوده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه سلامت و پایداری آن در جامعه بسیار مهم است، گفت: من به شخصه دست مدافعان سلامت و همه دست اندرکاران جبهه مقابله با کرونا را به جهت تلاششان در حوزه سلامت می بوسم و از خداوند برای توفیقات روزافزونشان دست دعا بلند می کنم.

اشکوری تلاش برای نهادینه کردن سلامت در جامعه را قابل تحسین دانست و تصریح کرد: توسعه و پایداری سلامت در جامعه نیازمند مدیریت جهادی است و خوشبختانه در مهار ویروس کرونا مجموعه وزارت بهداشت با همه گروه های مشارکت کننده نقش به سزایی داشته اند.

وی تزریق واکسن کرونا را در کنترل نسبی ویروس کرونا حائز اهمیت برشمرد و افزود: مردم به هر واکسنی که اطمینان پیدا می کنند در سلامتی آن ها مؤثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: دست مدافعان سلامت را می بوسم

عضو مجلس خبرگان: دست مدافعان سلامت را می بوسم