مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-23اقتصادي

گردشگری خلاقانه؛ کلید توسعه گردشگری قزوین است


ما می توانیم طرح هایی را در قزوین به عنوان پایلوت اجرا کنیم و گردشگری خلاقانه در کشور را رواج دهیم؛ گردشگری خلاقانه علاوه بر اینکه باعث جذب گردشگر می شود، - ایسنا/قزوین یک فعال گردشگری گفت: ما می توانیم طرح هایی را در قزوین به عنوان پایلوت اجرا کنیم و گردشگری خلاقانه در کشور را رواج دهیم؛ گردشگری خلاقانه علاوه بر اینکه باعث جذب گردشگر می شود، پرسود و پربازده است و منافع اقتصادی زیادی دارد، از طرفی نیاز به زیرساخت کلان ندارد و با هزینه اندک می شود اجرا کرد.

علیرضا خدابخش در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: امروزه در اغلب کشورها، صنعت گردشگری یکی از منابع مهم اقتصادی محسوب می شود؛ اگر گردشگری موردتوجه قرار بگیرد درآمد خوبی حاصل می شود همان طور که اخیراً در خبرها منتشر شد درآمد یکی از استان های ترکیه از محل گردشگری دو برابر درآمدهای نفتی ایران است.

وی افزود: در سال های گذشته جلسات مختلفی در حوزه توسعه گردشگری در کشور برگزار شده اما خروجی خاصی نداشته و اغلب حرف هایی که مطرح شده عملی نشده است؛ در حال حاضر رویکرد توسعه گردشگری در کشور ما سرمایه گذاری در بخش میراث گذشتگان یعنی بناهای تاریخی و ابنیه است.

این فعال گردشگری بیان کرد: آثار تاریخی از گذشتگان برای ما باقی مانده است و در حال حاضر سرمایه های اصلی گردشگری ما محسوب می شوند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری خلاقانه؛ کلید توسعه گردشگری قزوین است

گردشگری خلاقانه؛ کلید توسعه گردشگری قزوین است