مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-23سياسي

شرکت پست در 6 ماه گذشته با کدام قانون دریافتی و پرداختی داشته است؟


نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: شرکت پست می بایست امروز لایحه دائمی شدن اساسنامه خود را به مجلس ارائه می کرد اما اکنون شاهد ارایه لایحه آزمایشی اساسنامه این شرکت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: مسئولان شرکت پست می گویند اساسنامه نداریم.

سوال این است که 13 تیرماه 1400 مهلت آزمایشی اساسنامه این شرکت تمام شده است و از این مدت تا امروز براساس کدام قانون دریافت و پرداخت داشته اند؟ حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه شرکت پست امروز باید اساسنامه دایمی خود را برای تصویب به مجلس ارایه می کرد، گفت: قرار بود 6 ماه قبل از تیرماه گذشته، ارزیابی از لایحه آزمایشی اجرا شده به مجلس ارایه می شد و ما امروز لایحه دایمی شدن را در مجلس دریافت می کردیم، اما 6 ماه از این فرصت گذشته است و سوال این است که دوستان که یک سال قبل باید این ارزیابی را انجام و لایحه را ارایه می کردند اما تعلل کرده و به قانون عمل نکرده اند.

وی با بیان اینکه ناچاریم و باید به این لایحه رای دهیم، افزود: می گویند چاره ای نیست و می خواهند این اساسنامه را بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پست در 6 ماه گذشته با کدام قانون دریافتی و پرداختی داشته است؟

شرکت پست در 6 ماه گذشته با کدام قانون دریافتی و پرداختی داشته است؟