مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-23اقتصادي

پست 63 کیلو ولت در شهرک صنعتی اردبیل2 احداث می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور تامن برق پایدار و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، پست برق 63 کیلو ولت در شهرک صنعتی اردبیل2 احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی صبح امروز در جمع خبرنگارن اظهار کرد: با توجه به توسعه شهرک صنعتی اردبیل2، پست 230 کیلووات این شهرک دیگر جوابگوی برق مورد نیاز واحدهای تولیدی نخواهد بود که به همین علت، احداث پست جدید در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از درخواست های این شرکت در جریان سفر ریاست جمهوری به اردبیل، احداث پست برق در چند شهرک صنعتی از جمله شهرک صنعتی اردبیل2 بود که خوشبختانه این درخواست جزو یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اجرای این پروژه تاثیرگذار را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با احداث این پست، برق مورد نیاز صنایع جدید این شهرک طی چند سال آتی تامین خواهد شد.

اهلی ادامه داد: خوشبختانه با تملک فاز توسعه 95 هکتاری شهرک صنعتی اردبیل2 در ابتدای سال جاری، سرمایه گذاران بزرگ و مناسبی برای حضور در آن اعلام آمادگی نموده اند که به طور حتم با بهره برداری از این طرح های بزرگ، برای خیل عظیمی از جوانان جویای کار، اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست 63 کیلو ولت در شهرک صنعتی اردبیل2 احداث می شود

پست 63 کیلو ولت در شهرک صنعتی اردبیل2 احداث می شود