مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-23سياسي

رییس دیوان عالی کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت


رییس دیوان عالی کشور، روز گذشته ضمن حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با 20 نفر از مراجعین، ملاقات و ضمن بررسی مشکلات پرونده قضایی، پاسخگوی درخواست های آنان شد.

- رییس دیوان عالی کشور، روز گذشته ضمن حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با 20 نفر از مراجعین، ملاقات و ضمن بررسی مشکلات پرونده قضایی، پاسخگوی درخواست های آنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور در این دیدارها گفت: در ملاقات های حضوری تا جایی که امکان دارد نهایت تلاشمان را می کنیم تا موضوعات برای مراجعین شفاف شود و در راستای سیاست های کلی قوه قضاییه، برگزاری هفتگی و منظم این ملاقات ها در دیوان عالی کشور در دستور کار ما قرار دارد.

مرتضوی مقدم افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، ملاقات مردمی بنده، در این هفته، در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه صورت گرفت تا پاسخگوی آن دسته از مراجعینی باشم که درخواست ها و پرونده آنها به حوزه دیوان عالی کشور مربوط می شد.

رییس دیوان عالی کشور تصریح کرد: در این ملاقات های هفتگی، مواردی که قابل بررسی مجدد باشد با ارجاع مورد به حوزه معاونت نظارت دیوان عالی کشور و بررسی و اظهار نظر توسط چندتن از قضات برجسته دیوان عالی کشور، چنانچه در پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عالی کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت

رییس دیوان عالی کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت