مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-23سياسي

امیدواری قالیباف درباره بهبود وضعیت اقتصادی


رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: چه در ایام پیروزی انقلاب و چه در سال های دفاع مقدس بانوان ایرانی نقشی تاریخی در پیروزی های ملت ایران ایفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: فرا رسیدن عید سراسر نور و رحمت، میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به تمامی مردم عزیز ایران به خصوص بانوان و مادران فداکار این سرزمین تبریک و تهنیت می گویم.

وی افزود: در تمام این سال ها عبور از بحران ها و آزمون های دشوار تاریخی، جز با ایثار زنان و مادران فداکار ایرانی ممکن نبوده است؛ چه در ایام پیروزی انقلاب و چه در سال های دفاع مقدس، بانوان ایرانی نقشی تاریخی در پیروزی های ملت ایران ایفا کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: پس از آن نیز در سال های اخیر شاهد بودیم که مادران همزمان در اوج بحران همه گیری کرونا و مشکلات اقتصادی خانواده ها بار مشکلات را به دوش کشیدند و بعضا با ایفای همزمان چند نقش مادر، همسر، شاغل و معلم ستون فرهنگ ایرانی یعنی خانواده را از خطر آسیب های چبران ناپذیر نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری قالیباف درباره بهبود وضعیت اقتصادی

امیدواری قالیباف درباره بهبود وضعیت اقتصادی