مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-23سياسي

جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در پاکستان برگزار شد


همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن و همچنین گرامیداشت روز مادر و مقام زن، در پاکستان در شهر «راولپندی» برگزار شد.

- ، جشن سالروز تولد بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س)، روز زن و سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران به اهتمام رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در اسلام آباد و با همکاری مؤسسه المهدی دارالقرآن در سالن اجتماعات خانه فرهنگ ایران در شهر راولپندی برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، نعت خوانی و سرودن اشعار گروهی در وصف حضرت زهرای مرضیه (س) و پیامبر اکرم (ص)، احسان خزاعی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، ضمن خوشامدگویی و تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و ارجمندی روز مادر و روز زن، به ذکر برخی ویژگی های زن مسلمان و الگو سازی های تحمیلی جوامع غربی برای بانوان پرداخت.

خزاعی گفت: مباحثی که در مورد جایگاه و نقش زن در ایام گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) مطرح می شود، فرصتی را به وجود می آورد تا یک ارزیابی از وضعیت موجود و فاصله ای که با وضعیت مطلوب وجود دارد داشته باشیم.

در قرآن کریم جایگاه زن مشخص است، در آموزه های دینی ما و در احادیث و روایات هم مشخص است، اما مهم، بحث عمل است و اینکه ما تا چه اندازه توانسته ایم به این مضامین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در پاکستان برگزار شد

جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در پاکستان برگزار شد