مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-23سياسي

65 درصد اعضای کتابخانه های عمومی قزوین بانوان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی کتابخانه ها مجهز به بخش کودک و اسباب بازی و تجهیزات و امکانات مناسب هستند حضور بانوان چه در کتابخانه ها و چه در برنامه های مجازی اداره کل چشمگیر است.

وی گفت: همزمان با میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان اجرا می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین افزود: در این طرح علاقه مندان برای برخورداری از کد تخفیف عضویت رایگان یکساله کتابخانه ها به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) بزرگداشت مقام زن و مادران، می توانند از امروز یکشنبه سوم تا هفت بهمن ماه با مراجعه به پرتال کتابخانه ها و انتخاب گزینه دریافت کد تخفیف دریافت کنند.

این مسوول با اشاره به ضوابط عضویت رایگان اضافه کرد: علاقه مندان می توانند برای استفاده از امکان عضویت رایگان؛ در روزهای سوم تا هفتم بهمن ماه اقدام نموده و با مراجعه به کتابخانه ثبت نام خود را تکمیل کنند.

محمد بیگی تصریح کرد: علاوه بر عضویت رایگان در این ایام، در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تکریم اعضا و تشویق آنها به بازگشت منابع امانتی خود، طرح بخشودگی جرائم دیرکرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد اعضای کتابخانه های عمومی قزوین بانوان هستند

65 درصد اعضای کتابخانه های عمومی قزوین بانوان هستند