مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-23سياسي

طرح حمایت از نهاد خانواده ارائه خواهد شد


با توجه به جلساتی که با نمایندگان بانوان داشتیم و بررسی مشکلات کارمندان شاغل در شهرداری طرحی را برای حمایت از نهاد خانواده تقدیم خواهیم کرد که امید است با وسعت نگاه اعضای شورا تصویب شده و با  توجه ویژه شهردار به اجرا درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرزانه کلاهدوزان، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق خود در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان میلاد با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، حضرت فاطمه زهرا(س) به ابعاد چندگانه شخصیتی ایشان پرداخت و اظهار کرد: ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا(س) بسیار گسترده و وسیع است و محققان و اندیشمندان زیادی در طول تاریخ به تفسیر و تبیین آن پرداخته اند.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) از نظر آموزه های قرآنی انسان کاملی است که به سبب همین ویژگی می تواند سرمشق بی چون و چرای مردم شود و انسان ها برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی از ایشان بیاموزند؛ حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها خود مبین و مفسر آیات قرآن است و نه تنها وجود او سندی زنده به عنوان پشتوانه عملی برای تأیید مفاهیم آن کتاب آسمانی است، بلکه عملکرد آن حضرت گاهی موجب نزول آیات قرآن شد.

کلاهدوزان در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها یک مادر موفق است، بلکه در تمام ابعاد زندگی اعم از شجاعت، تقوی، پرهیزگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از نهاد خانواده ارائه خواهد شد

طرح حمایت از نهاد خانواده ارائه خواهد شد