مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-23سياسي

کتاب عاشقانه کاغذی، خاطرات شهید نصیری بیات رونمایی شد


به مناسبت میلاد حضرت فاطمه ی زهرا و همزمانی با سالروز تولد شهید مدافع وطن، پاسدار شهید موسی نصیری بیات، تألیف کتاب عاشقانه کاغذی خاطرات زندگی این شهید به قلم خواهر بسیجی محبوبه حمیدی با حضور خانواده شهید و سردار اسکندر دانشمندی فرمانده اسبق لشکر عملیاتی فجر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سمیرا هاشم خانی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: به فرموده  رهبر انقلاب: شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، زن نه شرقی، نه غربی است.

هاشم خانی افزود: زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و درعین حال، در متن و مرکز بود.

می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه ی سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازی های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

  وی در ادامه گفت: شناساندن و حمایت از بانوان فرهیخته،نخبه و توانمند بسیجی به جامعه  به همت ناحیه محمد رسول الله ص و بسیج جامعه زنان ناحیه  فرصتی فراهم کرد تا خاطرات شهید مدافع وطن پاسدار موسی نصیری بیات گردآوری و در قالب کتاب در دسترس عموم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب عاشقانه کاغذی، خاطرات شهید نصیری بیات رونمایی شد

کتاب عاشقانه کاغذی، خاطرات شهید نصیری بیات رونمایی شد