مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-23سياسي

ایرادات شورای نگهبان در طرح رتبه بندی معلمان رفع می شود


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان در طرح رتبه بندی معلمان در مجلس خبر داد و گفت: پیگیری های لازم را برای اجرای این طرح انجام می دهیم.

- ، احمد محرم زاده صبح یک شنبه در اولین همایش دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اهر با اشاره به این که دانشگاه فرهنگیان تنها به اهر تعلق ندارد بلکه تربیت معلمان ارسبارانی بر عهده این دانشگاه خواهد بود، اظهار داشت: برای ارتقای مرکز آموزش نیروی انسانی شهرستان اهر به پردیس دانشگاه فرهنگیان؛ با وزیر علوم دیداری خواهیم داشت تا این موضوع را پیگیری کرده و زمینه پذیرش مستقیم دانشجویان تربیت معلم را فراهم کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مدیریت دانشگاه آزاد واحد اهر و تأثیرگذاری در احیای این دانشگاه گفت: تمامی دانشگاه های آزاد با مشکلاتی روبرو هستند ولی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به گونه ای مدیریت کرده تا این دانشگاه سرپا بماند.

وی از امضای تفاهم نامه مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برای تأسیس پژوهشگاه معدن استان در شهرستان اهر خبر داد و افزود: با توجه به تعدد معادن در ارسباران؛ نیاز است تا پژوهشگاه معدن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تأسیس شود و طی رایزنی های انجام شده با دانشگاه آزاد استان؛ با تأسیس پژوهشگاه معدن آذربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات شورای نگهبان در طرح رتبه بندی معلمان رفع می شود

ایرادات شورای نگهبان در طرح رتبه بندی معلمان رفع می شود