مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-23فرهنگي

تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم


همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) به مولفان، مترجمان، مصححان، محققان، ویراستاران و تصویرگران تخصیص پیدا کرد.

- همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) به مولفان، مترجمان، مصححان، محققان، ویراستاران و تصویرگران تخصیص پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در راستای تکریم اهل قلم و به مناسبت فرارسیدن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پدیدآورندگان عضو سامانه اهل قلم از قبیل مولف، مترجم، مصحح، محقق و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته اند از جمله ویراستار و تصویرگر، اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) در نظر گرفته است.

در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران به هفت هزار و 472 نفر از اهالی قلم مبالغی بین یک میلیون و پانصدهزار ریال تا چهار میلیون ریال اعتبار خرید کتاب اختصاص یافته است.

اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) بر پایه اطلاعات ثبت شده در سامانه اهل قلم و آیین نامه اجرایی منتشرشده در آن سامانه (آیین نامه بن 1400) به اهالی قلم اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم

تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم