مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-23اجتماعي

مسابقه فرهنگ قرآنی همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س)برگزار می شود


مسابقه «مفاهیم فرهنگ قرآنی» با هدف گسترش مفاهیم قرآنی و عمل به آن، و همچنین تربیت قرآنی و اسلامی از سوی مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

- مسابقه مفاهیم فرهنگ قرآنی با هدف گسترش مفاهیم قرآنی و عمل به آن، و همچنین تربیت قرآنی و اسلامی از سوی مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسابقه مفاهیم فرهنگ قرآنی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از کتاب ولادت حضرت زهرا (س) از سوی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در حال برگزاری است.

مسابقه مفاهیم فرهنگ قرآنی با هدف توجه به مناسبت های مذهبی و پی بردن به مفاهیم قرآنی و عمل به آن، و همچنین تربیت قرآنی و اسلامی، رعایت سبک زندگی اسلامی و آشنایی بیشتر با نحوه زندگی ائمه اطهار (ع) از سوی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می شود.

قرآن دوستان در این سری از مسابقات که از کتاب ولادت حضرت زهرا (س) در حال برگزاری است، می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و پاسخ به 10 سوال طرح شده در این مسابقه شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه فرهنگ قرآنی همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س)برگزار می شود

مسابقه فرهنگ قرآنی همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س)برگزار می شود