مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-23سياسي

استاندار البرز: اطلاعات جمعیتی و میزان آسیب پذیری محله های استان احصا شود


استاندار البرز با تاکید بر ضرورت پرهیز از اقدامات جزیره ای در مواقع بحران، گفت: در بحران ها باید بتوانیم به پشتوانه اندیشه و برنامه ریزی دقیق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در جلسه مدیریت بحران استان که صبح روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: کشور ما یکی از 10 کشور حادثه خیز جهان است از این رو اتخاذ تدابیر لازم جهت پیش بینی و پیشگیری از حوادث حائز اهمیت است.

به جلسات تشریفاتی و دستورالعمل های کلی اکتفا نکنید وی ادامه داد: باید از برگزاری جلسات تشریفاتی و با هدف رفع تکلیف، اکتفا کردن به دستورالعمل ها و چارچوب های کلی فاقد اثربخشی و نتیجه عملیاتی است از این رو باید با توجه به شرایط و جمیع جهات استان برنامه ریزی منسجم و با قابلیت اجرا داشته باشیم.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که چالش های احتمالی را شبیه سازی کنیم و امکانات و ظرفیت های استان را به نسبت آن بسنجیم تا مواقع بروز بحران غافلگیر نشویم.

وی افزود: کسب تجربه عملیاتی از طریق حضور میدانی در حوادث حتی خارج از حوزه استحفاظی مدیران، می تواند نقش بسزایی در ایجاد آمادگی در مقابله با بحران ها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: اطلاعات جمعیتی و میزان آسیب پذیری محله های استان احصا شود

استاندار البرز: اطلاعات جمعیتی و میزان آسیب پذیری محله های استان احصا شود