مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-23اقتصادي

200 رأس دام بین خسارت دیدگان سیل منوجان توزیع شد


200 رأس دام سبک بین مددجویان و مجریان طرح های اشتغال دامداری کمیته امداد منوجان که در سیل اخیر دچار خسارت شده بودند توزیع شد.

- یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم توزیع این تعداد رأس دام بین مجریان طرح های اشتغال دامداری در شهرستان منوجان که با حضور فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، خواجه مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان شهرستان منوجان برگزار شد گفت: براثر سیل اخیر لوازم ضروری منازل مددجویان و هم چنین طرح های اشتغال آن ها شامل طرح های دام پروری، کشاورزی و گلخانه ها آسیب دیدند که به منظور حمایت از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال خسارت دیده تعداد 200 رأس دام که از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال تلف شده بود با عنایت ریاست کمیته امداد خریداری و بین این خانواده ها توزیع شد.

وی بیان کرد: این تعداد دام به ارزش 500 میلیون تومان توسط این نهاد خریداری و بین 50 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال دامداری توزیع شد.

صادقی خاطرنشان کرد: تعدادی دام خریداری و به زودی بین مددجویان و مجریان طرح های اشتغال دامداری خسارت دیده در دیگر مناطق سیل زده جنوب کرمان توزیع می شود.

اهداء 63 سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد منوجان در ادامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) طی مراسمی 63 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 رأس دام بین خسارت دیدگان سیل منوجان توزیع شد

200 رأس دام بین خسارت دیدگان سیل منوجان توزیع شد