مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-23سياسي

وحدت عملی لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر است


مسئول پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مستلزم تحقق وحدت عملی است.

- به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام سید جلال رضوی در سفر یک روزه به زاهدان در دیدار با دبیر و معاونان ستاد امر به معروف ونهی از منکر، مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری و مسئولان دانشکده مذاهب اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه اقدامات و برنامه های فرهنگی در مسیر احیای حداکثری این دو فریضه اظهارداشت: بزرگترین و بارزترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر بویژه در سیستان وبلوچستان مساله اجرای عملی وحدت شیعه و سنی است که برهم زدن آن نیز به عنوان یک منکر بزرگ محسوب می شود.

وی با اشاره به تاکید و توجه ویژه امام خمینی (ره) به اجرای این دو فریضه واجب در جامعه تصریح کرد: دغدغه مندی امام راحل در خصوص این مساله تا حدی بود که ساواک بر اساس امر به معروف و نهی از منکر امام راحل را می شناخت؛ اگر این عنصر در کلام و عمل ایشان نبود امروز شاهد این تحول عظیم و شکل گیری جریان های مقاومت و مردمی در سراسر منطقه نبودیم.

مسئول پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به شکلی نقش پل ارتباطی بین ایده سازان، اندیشه ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت عملی لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر است

وحدت عملی لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر است