مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-23فرهنگي

نمایشگاه عکس «حجب» در خانه عکاسان جوان آغاز به کار کرد


نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «حجب» به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) عصر شنبه دوم بهمن ماه در خانه عکاسان جوان افتتاح شد.

- به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه گروهی عکس حجب به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) دوم بهمن ماه ساعت 17 در خانه عکاسان جوان گشایش یافت و تا 5 شنبه 14 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه، آثار علیرضا عطاریانی، محمد غریب عشقی، ساغر مرادی، حسام بختیاری، رسول اولیازاده، حمیده جعفری، حامد نیرومند، احسان شکری، جلیل زهرایی، مرضیه سلیمانی، مجید فکری، مرضیه سلیمانی، محمدتوکلی، حمزه اولیازاده، ویدا مسگرانی، محسن اسلام زاده، سیما مهر آذر، معصومه کریمی، محمد سرشوری، مهدی خوش نژاد، کاظم حسینی، کلثوم ریاحی، حسین کامشاد، علی سیدی، علی سردرودیان، عمار رحمانی، داوود کوهان ترابی به نمایش درآمده است.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: مساله ی حجاب که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ماست و با بسیاری از مسائلی پیوند خورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

این مسئله از آن جهت که خطابش با زنان است، به نیمی از جمعیت جامعه مربوط است و از آن جهت که در تنظیم روابط زن و مرد نقش دارد به همه افراد جامعه مربوط می شود حجاب به معنا پوشش بیرونی و عفاف به معنا پوشش درونی، این دو عامل باعث سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس «حجب» در خانه عکاسان جوان آغاز به کار کرد

نمایشگاه عکس «حجب» در خانه عکاسان جوان آغاز به کار کرد