مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:222022-01-23اجتماعي

آخرین وضعیت زلزله زدگان کوهرنگ در روزهای برف و یخبندان


خوشبختانه پس از ماه ها چشم انتظاری شاهد بارش برف و باران در شهرستان کوهرنگ بودیم، این بارش ها موجب مسدود شدن راه های ارتباطی روستاهای صعب العبور در این شهرستان شد، - اما در این بین قطعا ساکنان روستاهای زلزله زده کوهرنگ مشکلاتشان بیش تر از گذشته خواهد شد، دمای هوا در این منطقه به زیر 20 درجه رسیده است و در این شرایط ساخت و ساز مناطق زلزله زده با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 12 مهرماه سال جاری زلزله ای به بزرگی 5.

7 ریشتر شهرستان کوهرنگ را لرزاند، تکانه های زلزله به بیش از 3000 واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب وارد شد، بلافاصله پس از زلزله ارزیابی خسارات انجام شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز روند بازسازی مناطق زلزله زده را آغاز کرد.

صعب العبور بودن منطقه، نبود جاده دسترسی مناسب، بالا بودن هزینه حمل مصالح و .

موجب شد تا روند بازسازی مناطق زلزله زده با سرعت به پیش نرود، پس از آغاز اختصاص تسهیلات بازسازی فرآیند تا حدودی تسریع شد، اما به علت شرایط جوی و سردسیر بودن منطقه امکان ساخت و ساز در فصول سرد سال وجود ندارد و این مسئله قطعا فرآیند را کند می کند.

باتوجه به بارش سنگین برف، یخبندان و دمای پایین هوا امکان اسکان زلزله زدگان در چادر وجود ندارد و زلزله زدگانی که منازل آن ها بر اثر زلزله تخریب شده است، باید به طور موقت اسکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت زلزله زدگان کوهرنگ در روزهای برف و یخبندان

آخرین وضعیت زلزله زدگان کوهرنگ در روزهای برف و یخبندان