مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:122022-01-23بين الملل

ریخته شدن خون یمنی ها زوال حکام ذلیل و فرومایه را تسریع می کند


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت های ائتلاف سعودی علیه یمنی ها، گفت: ریخته شدن خون یمنی ها زوال حکام ذلیل و فرومایه را تسریع می کند.

- به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق، نصر الشمری سخنگوی این جنبش در سخنانی گفت: وجدان کور جهانی و تمام سازمان های بین المللی خودخوانده، سازمان های بین المللی مزدور و تمام کارکنانشان، نزد خداوند ناچیزتر از یک قطره خون یک کودک یمنی است که در بمباران کینه و سیاه صهیونیستی - وهابی جان می سپارد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نجباء در ادامه یادآور شد: همچنین تمام موجودیت رسانه های جهانی و هیاهوی احمقانه شان، در مقابل ناله یک کودک یمنی مدفون زیر آوار خانه اش، حقیر و ناچیز است.

لعنت بر این سکوت شما در قبال حوادث یمن! این شخصیت عراقی عنوان کرد: اما حاکمان ذلیل و فرومایه که مقدرات این امت در دست شان است و صلح و امنیت منطقه را بر هم می زنند؛ خون ملت یمن، زوال شما را زودتر و همراه با هزاران لعنت رقم خواهد زد.

شما از آنچه می پندارید نزد خدا ناچیزتر هستید.

تجاوز نظامی روز جمعه ائتلاف سعودی که 87 کشته و 266 زخمی برجای گذاشت، با نقش فعال امارات به زندان مرکزی صعده موجی از محکومیت ها را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریخته شدن خون یمنی ها زوال حکام ذلیل و فرومایه را تسریع می کند

ریخته شدن خون یمنی ها زوال حکام ذلیل و فرومایه را تسریع می کند