مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:122022-01-23سياسي

تسلیم حرف زور نشدن از مبانی انقلاب است


امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه تسلیم حرف زور نشدن از مبانی انقلاب است، گفت: امروز بیشترین و بزرگترین خیانت، ناامید کردن مردم است.

- آیت الله سیداحمد خاتمی شامگاه شنبه دوم دیماه در آیین هفتمین شب خاکسپاری شهید گمنام در شهر آوه که در زینبیه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مجالس شهدا مجلس هدفمند بوده و عادی نیست و وقتی با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها تقارن پیدا کرده است عظمت بیشتری پیدا می کند.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها شخصیت بی نظیر تاریخ است، تصریح کرد: آن بانوی مکرم اسلام وقتی به نماز می ایستاد نور حضرتش برای آسمانیان درخشندگی داشت.

او پاره تن پیامبر اکرم(ص) است، ایشان وقتی حضرت فاطمه (س) را می دید تمام قامت می ایستاد و می فرمود که بوی بهشت را از فاطمه(س) استشمام می کنم.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) در عرصه عفاف و حجاب، خدمت به مردم و ولایتمداری کانون فضایل بود، تصریح کرد: غیرت دینی آن بانوی مکرم اسلام از دیگر فضایل ارزشمند آن حضرت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه زادگاه حسین بن روح نوبختی از نواب خاص امام زمان(عج) در شهر تاریخی آوه است، گفت: افزون بر 60 شخصیت تاریخی علمی و دینی در این منطقه پرورش یافتند و انتظار می رود که این خطه از دیار اسلامی همچنان مهد جوشش مفاخر و مشاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم حرف زور نشدن از مبانی انقلاب است

تسلیم حرف زور نشدن از مبانی انقلاب است