مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-23اقتصادي

صدور سند تک برگی برای بیش از 800 هزار هکتار از اراضی ملی سرخه


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت: در راستای تحقق اهداف سازمان جنگل ها، بیش از 800 هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان با اخذ سند تک برگی تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، حمیدرضا سعیدی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه با اشاره به یکپارچه سازی اراضی ملی و اجرای طرح حدنگاری در اراضی ملی این شهرستان اظهار کرد: اجرای طرح حدنگاری گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری است و دسترسی به اطلاعات زمین های ملی و مستثنیات و مالکان این املاک را آسان می کند.

وی با اشاره به تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در جهت سنددار شدن اراضی ملی گفت: اجرای طرح حدنگاری یا حدنگاری اراضی علاوه بر مشخص کردن مرز بین اراضی دولتی و مستثنیات، از بسیاری از تخلفات و جرائم در این عرصه ها جلوگیری خواهد کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه صدور سند تک برگی را بستر توسعه اقتصادی، اجتماعی عنوان کرد و افزود: با داشتن اطلاعات دقیق از مالکیت اراضی ضمن تسریع در پاسخگویی به استعلامات، اقدامی مؤثر در تأمین امنیت فکری افراد جامعه ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگی برای بیش از 800 هزار هکتار از اراضی ملی سرخه

صدور سند تک برگی برای بیش از 800 هزار هکتار از اراضی ملی سرخه