مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 02:172022-01-22اقتصادي

انعقاد قرارداد تجاری سازی قطعه ای برای جلوگیری از خودسوزی خودروها


همکاری مشترک فناوران و شرکت های قطعه ساز منجر به انعقاد قراردادی شد که طی آن قطعه ایرانی محققان کشور در سیستم سوخت رسانی خودروها مورد استفاده قرار می گیرد تا مانع از آتش سوزی در خودرو شود.

- همکاری مشترک فناوران و شرکت های قطعه ساز منجر به انعقاد قراردادی شد که طی آن قطعه ایرانی محققان کشور در سیستم سوخت رسانی خودروها مورد استفاده قرار می گیرد تا مانع از آتش سوزی در خودرو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خودسوزی خودروها که سال های پیش با آن مواجه بودیم، به دلیل نبود جاذب بخارات بنزین بوده است که به دلیل اعمال تحریم ها به کشور وارد نمی شد.

برای رفع این معضل یکی از شرکت های فناور، نانو جاذب هایی را برای این امر توسعه دادند که قابل رقابت با نمونه های خارجی است.

اکنون این محصول با حمایت ستاد نانو منجر به عقد قراردادی با شرکت های قطعه ساز شده است تا این محصول در قطعه ای از سیستم سوخت رسانی خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

مجتبی باقری، مدیر توسعه کسب و کار حوزه نانو کامپوزیت، رنگ و رزین ستاد توسعه فناوری نانو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ایجاد مرکز توسعه نانو کامپوزیت، رنگ و رزین در ستاد نانو، گفت: این مرکز در حوزه شناسایی، ارزیابی و توانمندسازی فناوری ها در حوزه نانو و سپس رسوخ آن در صنعت کامپوزیت و پلیمر فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد تجاری سازی قطعه ای برای جلوگیری از خودسوزی خودروها

انعقاد قرارداد تجاری سازی قطعه ای برای جلوگیری از خودسوزی خودروها