مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 00:372022-01-22فناوري

پیشنهادهایی به نمایشگاه مجازی کتاب


یک کارشناس نرم افزار که معتقد است می توان انتظار خیلی بالاتری از سایت نمایشگاه مجازی کتاب داشت، ضمن بررسی هایی به ارائه پیشنهادهایی برای طراحی اپلیکیشن این رویداد و همچنین امکان خرید کتاب های الکترونیک می پردازد.

- امیر جمالی، برنامه نویس و کارشناس نرم افزار در گفت وگو با ایسنا درخصوص راهکارهایی برای بهبود وضعیت سایت دومین نمایشگاه کتاب، با توجه به اختلالات و تجربیات مربوط به نخستین دوره این رویداد ، ضمن انجام بررسی هایی در زمینه interface و همچنین تجربه کاربر (user experience) اظهار کرد: یکی از مواردی که می توانم ذکر کنم این است که در مجموع، سایت به طور معقولی طراحی و پیاده سازی شده است؛ هرچند می توان انتظار خیلی بالاتری داشت و مسائل دیگری را درمورد سایتی که قرار است مختص به نمایشگاه کتاب یک کشور باشد، مطرح کرد.

او در عین حال گفت: اما اگر سایت را با پورتال های سازمانی و دولتی مقایسه کنیم، از لحاظ استاندارد طراحی، در رتبه بالاتری قرار می گیرد.

جمالی افزود: یک نوار متحرک در روزهای اخیر به بالای سایت اضافه شده است که احتمالا برای به دست آوردن رضایت یک مدیر در آخرین لحظات انجام شده، چون پیش از این وجود نداشت.

چنین نوار متحرکی سال هاست که در استانداردهای طراحی وجود ندارد و کسی از چنین امکانی استفاده نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهایی به نمایشگاه مجازی کتاب

پیشنهادهایی به نمایشگاه مجازی کتاب