مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-22اقتصادي

پیش فروش قبر بدون ضابطه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در چهل وهفتمین جلسه علنی فوق العاده اظهار کرد: هزینه انتقال قهری قبرها ناشی از اجرای پروژه های شهرداری به وادی رحمت بر عهده شهرداری منطقه مربوطه باشد.

وی گفت: پیشنهادم در خصوص پیش فروش قبرها این است در بلوک هایی که افراد توانمند برای خرید مراجعه می کنند هزینه را افزایش داده و مابقی را مطابق تعرفه های قبلی محاسبه کنیم.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پیشنهادم می کنم هزینه انتقال قهری قبرها ناشی از اجرای پروژه های شهرداری به وادی رحمت بر عهده شهرداری منطقه مربوطه باشد.

مراسم ترحیم در وادی رحمت مطابق شئونات اسلامی برگزار شود رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست گفت: برگزاری برخی از مراسمات ترحیم در وادی رحمت مطابق شئونات اسلامی نبوده و بهتر است نهادی به این امور رسیدگی کند.

حکیمه غفوری اظهار کرد: در جامعه ما صدیقین را بانوان تربیت می کنند، ولی پیرو مطالب مطرح شده در جلسه، گویا در راستای قبور صدیقین محلی برای بانوان در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: متاسفانه در برگزاری برخی از مراسم ها شئونات اسلامی زیر سوال رفته و گویی این موضوع به وادی رحمت هم ورود پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش قبر بدون ضابطه!

پیش فروش قبر بدون ضابطه!