مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-22فرهنگي

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال آهوان در سمنان تمدید شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی با نام «آهوان» تا پایان بهمن 1400 تمدید شد.

- ، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح لاله زاری با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره ملی که با عنوان آهوان برگزار می شود نیز اواخر امسال برگزار می شود، تاکید کرد: مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی با نام آهوان تا پایان بهمن 1400 تمدید شد.

وی، با یادآوری اینکه مهلت قبلی ارسال آثار به این جشنواره سی ام دی بود، از فعالان فضای مجازی و هنرمندان خواست تا در ارسال آثار به این جشنواره ملی که زمینه ای برای ابزار ارادت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است تسریع کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش حرفه ای و مردمی (آماتور) برگزار می شود تاکید کرد: همه مردم امکان حضور در این جشنواره را حتی با ارسال یک عکس از سفر به مشهد مقدس، زیارت حرم امام رضا (ع) و یا یک فیلم کوتاه شعرخوانی با موضوع امام رضا (ع) دارند.

فلاح، ترویج سبک زندگی رضوی با تأسی از آموزه های قرآن کریم و اهل بیت (ع) و مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای دیجیتال رضوی در فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال آهوان در سمنان تمدید شد

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال آهوان در سمنان تمدید شد