مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:222022-01-22اجتماعي

بارش های زمستان و بهار در حد نرمال خواهد بود/بارش سنگین برف تا 121 سانتیمتر در نیر


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس اعلام هواشناسی سامانه های مدرن نشان می دهد که در استان اردبیل بارش در 2 ماه زمستان و 2 ماه اول بهار در حد نرمال خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس اعلام هواشناسی سامانه های مدرن نشان می دهد که در استان اردبیل بارش در 2 ماه زمستان و 2 ماه اول بهار در حد نرمال خواهد بود.

سیاوش محمدی در جلسه ستاد مدیریت بحران اردبیل اظهار کرد: بارش های خوب دی ماه کمبود بارندگی در 3 ماه پاییز را جبران کرد به طوری که ما هم اکنون با 3 درصد کاهش بارندگی نسبت به دوره بلند مدت روبه رو هستیم.

وی تصریح کرد: تا آخر آذرماه میانگین بارش استان 62 میلیمتر گزارش شده بود که نسبت به بلند مدت 33 درصد کاهش بارندگی ها را داشتیم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در دی ماه به تنهایی این میانگین بارش 2 برابر افزایش یافت و به 112 میلیمتر رسید تا کاهش بارندگی ها نیز به 3 درصد برسد.

محمدی افزود: 30 درصد بارش دی ماه وضعیت بارندگی در استان را بهبود بخشید و ما امیدواریم در 2 ماه پایانی فصل زمستان نیز شرایط پربارشی را در استان اردبیل شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بیشترین بارش برف در یک ماه اخیر از بلقیس نیر با 121 سانتیمتر، میان رودان خلخال 115 سانتیمتر و نیارق نمین 114 سانتیمتر گزارش شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های زمستان و بهار در حد نرمال خواهد بود/بارش سنگین برف تا 121 سانتیمتر در نیر

بارش های زمستان و بهار در حد نرمال خواهد بود/بارش سنگین برف تا 121 سانتیمتر در نیر