مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-22اجتماعي

کولاک و راهبندان در جاده ها ادامه دارد/آرامش در خدمات رسانی شهری


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: راهداران با تلاشی مضاعف سعی دارند تا به رغم کولاکی بودن جاده ها و راهبندان در برخی از مسیرها بازگشایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل را انجام دهند.

- ایسنا/اردبیل معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: راهداران با تلاشی مضاعف سعی دارند تا به رغم کولاکی بودن جاده ها و راهبندان در برخی از مسیرها بازگشایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل را انجام دهند.

سید کمال الدین میرجعفریان در جریان بازدید از آخرین وضعیت بازگشایی راه های روستایی در اردبیل اظهار کرد: کمتر از 100 راه روستایی هم اکنون مسدود است که در 24 ساعت آینده راهداران تلاش می کنند به رغم کولاکی بودن هوا و واقع شدن این روستاها در جغرافیای کوهستانی خدمات رسانی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: سعی راهداران بر این است تا در کنار باز نگه داشتن راه های اصلی، فرعی و روستایی مانع از تردد همراه با خطر در برخی از گردنه های برف گیر استان شوند که نمونه آن را در کاهش دید در گردنه صایین شاهد هستیم که به دلیل کولاک شدید وضعیت در این مسیر مطلوب به نظر نمی رسد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از هموطنان خواست تا حدالامکان از سفرهای غیرضرور و تردد در این مسیرها بکاهند و در صورت ضرورت سفر وسایط نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک و راهبندان در جاده ها ادامه دارد/آرامش در خدمات رسانی شهری

کولاک و راهبندان در جاده ها ادامه دارد/آرامش در خدمات رسانی شهری