مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-22فرهنگي

اکران همزمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در کردستان خبر داد و گفت: اکران این فیلم ها در سینما بهمن سنندج و از 15 بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.

- عبیدالله رستمی در نشست مجازی با خبرنگاران استان اظهار کرد: برای هشتمین سال متوالی امکان اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در استان در ایام دهه مبارک فجر با همکاری سازمان امور سینمایی وزارت متبوع فراهم شده است.

وی افزود: اکران فیلم های جشنواره چهلم از 15 تا 22 بهمن در پردیس سینمایی بهمن سالن های شماره یک و 2 با همکاری سازمان و نهادهای مربوطه انجام می شود.

دبیر هشتمین دوره اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در کردستان اضافه کرد: تلاش کردیم فیلم های جشنواره فیلم فجر در سینمای های دیگر استان از جمله سینمای مهر سقز، آزادی بیجار و کردستان مریوان اکران شود اما با توجه به شرایط و مقررات جشنواره و نوع تفاهم نامه سازمان سینمایی با دبیرخانه فیلم فجر این مهم بجز در مراکز استان ها در هیچ شهر دیگری امکان اجرایی شدن ندارد.

رستمی با اشاره به اینکه رزرو بلیط فیلم های جشنواره فجر تنها از طریق سامانه های اعلامی انجام می شود، گفت: علاقمندان می توانند از طریق سه سایت www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران همزمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان

اکران همزمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان